PAKALPOJUMI

Dīzeļa un benzīna dzinēji

Kvalitatīva dzinēju diagnostika un remonts.

Visizplatītākā automašīnu dzinēju problēma ir nepieciešamība nomainīt nolietotu vai saplēstu motora siksnu, kas jāveic aptuveni ik pēc 60 000–100 000 kilometriem un protams jāņem vērā arī ražotāja norādītais kalpošanas laiks. Automašīnas nevienmērīga kustība (īpaši pie zemiem apgriezieniem), grūdieni, motora skaņas izmaiņas, eļļas noplūde, kā arī palielināts eļļas un degvielas patēriņš un citas problēmas var liecināt par motora darbības traucējumiem. Dzinēja problēmas statistiski ierindojas trešajā vietā starp automašīnu bojājumiem.

Mēs piedāvājam šādus dzinēja remonta pakalpojumus:

– Dzinēja maiņa
– Motora kapitālais remonts
– Zobsiksnas maiņa
– Ķēdes maiņa
– Eļļas maiņa
– Izplūdes atgāžu diagnostika un CO regulēšana
– Motora cilindra galvas pārbaude
– Motora cilindra galvas remonts
– Cilindru bloka remonts
– Dīzeļdegvielas sistēmu remonts
– Citu motora sastāvdaļu remonts un maiņa

Sprauslas un sūkņi

Degvielas sūknis ir viena no dīzeļmotora detaļām, kuras uzdevums, atkarībā no augspiediena sistēmas konstrukcijas, ir padot degvielu vajadzīgajā momentā ar vajadzīgo spiedienu, lai sprausla varētu veikt degvielas pareizu dozēšanu cilindrā.Augspiediena degvielas sūknis var būt kombinēts vienā korpusā ar zemspiediena sūkni.

Viens no mūsu piedāvātajiem pakalpojumiem ir sprauslu remonts, bieži kad sprauslas iziet no ierindas tas vēl nav iemesls lai pirkt jaunas, bet izglābt situāciju var sprauslu remonts, kas nodrošinās šīs sprauslas atkal pilnvērtīgu darbību.

Remontējam un pārbaudam visu veidu sprauslas un sūkņu dīzeļdzinējiem, tai skaitā Common Rail un Pumpe Duesse  Bosch, Delphi, Denso, Siemens un citus.

Pateicoties pieredzējušiem speciālistiem, kā arī augsta līmeņa jaunākajām tehniskajām iekārtām un aparatūrai, remontējam gan mehāniskos, gan elektroniskos degvielas augstspiediena un zemspiediena sūkņus dīzeļiem, Common Rail un Pumpe Duesse dīzeļsistēmas.

Turbīnas

Lielākā daļa mūsdienu automašīnu ar benzīna un dīzeļdzinējiem ir aprīkoti ar turbīnām. Daudzām automašīnu markām turbokompresoriem ir teicami ekspluatācijas un tehniskie parametri.
Šīs vienības pilnīgi sader ar dzinēja jaudas palielināšanu, vienlaikus palielinot dinamiku un stabilitāti, ļaujot taupīt degvielu.

Galvenais darba mehānisms ir dzinējs, uz kura ir uzstādīta turbīna, lai automašīnai nodrošinātu vairāk enerģijas un samazinātu kaitīgo vielu emisiju atmosfērā.
Tā notiek, ka šī daļa nolietojas ātrāk, un pēc tam ir nepieciešams turbīnas remonts.

Mēs veicam: turbīnu problēmu novēršanu un remontu, dīzeļdegvielas un benzīna modeļu remontu. Mūsu speciālisti veiks diagnostiku Jūsu automašīnai un veiks remontu pēc iespējas ātrākā laikā.

Atgāzu tests

Ikvienam Latvijas auto īpašniekam vismaz reizi gadā ir jādodas uz CSDD un jākārto ikgadējā tehniskās apskates pārbaude.

Tehniskās apskates veikšana automašīnām ar dīzeļmotoriem ir sarežģītāka nekā benzīnniekiem, jo papildus visām parastajām pārbaudēm mašīnai jāizpilda rūcināšanas tests, proti, jāizmēra dūmainība maksimālos dzinēja apgriezienos.

Mūsu autoservisā veicam gan testu pie maksimāliem apgrizeniem, gan jauna tipa cieto daliņu testu.

Programmēšana un čiptūnings

Oriģināla faila uzstādīšana – gadījumā, ja nav nepieciešamas izmaiņas ko kāds ir veicis programmatūrā, varam atrast un uzstādīt oriģinālo konkrētajam auto paredzēto dzinēja un ātrumkārbas programmatūru.
Čipa koriģēšana – individuāli noregulēsim auto jaudu tā, lai nebūtu problēmas ar auto darbību.
Pareiza DPF, EGR vai cita elementa atslēgšana.
Ja pēc kāda no dzinēja mezgla atslēgšanām auto dūmo vai neuzvedas tā kā nepieciešams, novērtēsim vai darbs ir pareizi izdarīts un, ja nepieciešams, salabosim.
Individuāls čiptūnings – jaudas palielināšana tieši Jūsu automašīnai. Regulējot automašīnu mēs ņemam vērā tieši Jūsu automašīnas uzvedības īpatnības, komplektāciju u.c. Jūsu vēlmes.
Čipošana iespējama dzinējiem un automātiskajām ātrumkārbām. Stage1, Stage2, Stage3 u.c. nestandarta risinājumi.

DPF, EGR, ADBLUE

– AdBlue atslēgšana – atslēgsim AdBlue / SCR sistēmu vieglajām automašīnām tā, lai standarta emisiju pārbaudes diagnostikās tas neuzrādītos.
– EGR atslēgšana – atgāzu recirkulāciju defektu gadījumā atslēgsim EGR tā, lai DPF turpinātu strādāt kā paredzēts.
– Flaps – kolektoru klapīšu atslēgšana – izprogrammēsim kolektoru klapītes.
– DTC off – kļūdu kodu izprogrammēšana dzinējiem.
– Ātruma ierobežotāja atslēgšana.
– Pareiza DPF, EGR vai cita elementa atslēgšana.

Dzinēju diagnostika

Ar dzinēja diagnostika ir jāiesāk katrs remonts, kurš ir saistīts ar dzinēja darbības traucējumiem. Mūsu autoservisos izmanto dažādas iekārtas un programmatūras (BOSCH, INPA, DELFI, WAG-COM utt.), lai speciālists spētu pieslēgties vadības blokam un spētu nolasīt kļūdas kādas ir radušās dzinēja darbības traucējumu rezultātā. Praksē bieži ir situācijas, kad automašīnas vadības bloks nedod ziņu par kļūdām, šādos gadījumos ir jāveic padziļināta diagnostika demontējot dažādus mezglus, lai spētu atrast defekta cēloni, šādos gadījumos par diagnostikas izmaksām vienojas pēc patērātā laika.

Klienti nereti pieļauj kļūdu, kad ierodoties auto servisā pēc pašu diognostikas liek veikt konkrētus auto remonta darbus. Tas rezultējas ar lieku līdzekļu tērēšanu, jo tiek novērsts cits defekts vai tiek mainītas rezerves daļas, kuras ir darba kārtībā, rodas nesaskaņas starp servisu un klientu, jo jāmaksā par paveikto ir klientam. Savukārt ja autoservisā ir veikta diagnostika, tā ir servisa atbildība un viņiem ir jāsaremontē auto par iepriekš atrunātām izmaksām auto defektu un klienta pamata sūdzību novēršanai.

Copyright © 2024 DIESELTECHNIC